De nieuwe trainer Fred Rutten en een aantal nieuwe spelers, waaronder de kersverse aanwinst Khalid Boulahrouz, maakten voor het eerst mee hoe bijzonder het is om toegezongen te worden door een volle Kuip.
Voorafgaand aan de officiële presentatie waren op het terrein van De Kuip diverse sponsors en partners van Feyenoord aanwezig met leuke activiteiten. Zo kon je bijvoorbeeld je hart luchten bij de ‘Kameraden Kamera’ van Radio Rijnmond, jouw eigen foto op de voorpagina van Metro laten plaatsen en voor de jongste supporters was er op het parkeerterrein voor het Maasgebouw het OPEL Voetbaldorp. Met een stempelkaart konden de kids deelnemen aan verschillende activiteiten.
En wat een feest was het! Kameraadjes wisten hun weg naar het Voetbaldorp te vinden, waardoor de stemming er al vroeg in zat. De bungeetrampoline, Pole Soccer en de Bungeerun bleken populaire activiteiten. Op verschillende plaatsen in het stadion kon je op de foto zonder of mét Coentje.
Vele Kameraadjes hebben een rangeerdiploma gehaald of mee geschilderd aan het grootste Feyenoord-schilderij. De Kameraadjesparade, waaraan 250 kinderen deelnamen, was een prachtig opwarmertje voor het binnenprogramma. De Feyenoord-spelers hadden het ook naar hun zin en dansten over het podium tijdens de spectaculaire spelerspresentatie, met als hoogtepunt een perfecte landing van de helikopter op de middenstip.
Pole Soccer is nu op zoek naar agenten & distributeurs voor meerdere landen in Europa om ons reeds succesvolle sales team verder uit te breiden.
Lees meerManchester City, Chelsea, Borussia Dortmund, Feyenoord, Anderlecht en Tottenham Hotspur. Zomaar een greep uit een aantal topclubs dat zaterdag met één of twee jeugdteams vertegenwoordigd was op het Robin van Persie International Tournament in Maassluis.
Lees meerWie gek is op gezelligheid, van voetbal houdt en warme gevoelens koestert voor Feyenoord en Rotterdam, moest afgelopen woensdagmiddag in het hartje van Rotterdam zijn.
Lees meer